Πώς θα αποφύγετε λάθη κατά την ανακαίνιση του ξενοδοχείου σας που θα σας στοιχίσουν σε κόστος και ποιότητα.

Πώς θα αποφύγετε λάθη κατά την ανακαίνιση του ξενοδοχείου σας που θα σας στοιχίσουν σε κόστος και ποιότητα;
Σχεδόν συνώνυμη με τη λειτουργία κάθε ξενοδοχείου είναι η ανακαίνιση και η ανακαίνιση είναι συνώνυμη με την αναστάτωση. Η αναστάτωση μπορεί να προκαλέσει απώλεια εισοδήματος κάτι το οποίο δεν είναι ζητούμενο σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση. Πριν από μια ανακαίνιση πολλές φορές δεν ξέρουμε από πού να ξεκινήσουμε, ποιους όρους θα βάλουμε, ποιοι θα είναι οι συνεργάτες μας. Ακολουθεί σχετική ανάλυση.
Τα σημεία που θα κρίνουν μια ανακαίνιση είναι:
• Πρέπει να υπάρχει ένας ξεκάθαρος στόχος για το τι θέλουμε να κάνουμε.
• Πρέπει να τεθούν εξ ́αρχής με ακρίβεια ο χρόνος περάτωσης του έργου, το κόστος και η ποιότητα της ανακαίνισης.
• Πρέπει να αναπτυχθεί ένα πλάνο και χρονοδιάγραμμα στο οποία θα περιέχονταιόλες οι λειτουργίες του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης. Το πώς θα "περνάνε" τα δωμάτια από εντός σε εκτός υπηρεσίας, εάν το ξενοδοχείο λειτουργεί κατά τη διάρκεια των εργασιών.
• Οι υπεργολάβοι που θα λάβουν μέρος στην ανακαίνιση να μπορούν να καταλάβουν ποιο ειναι το ζητούμενο από θέμα χρόνου και κόστους· εάν έχουν την απαραίτητη εμπειρία να αντιμετωπίσουν τυχόν απρόοπτα κατά τη διάρκεια του έργου.
Η ανακαίνιση είναι ένα "ομαδικό άθλημα". Χρειάζεται μια ομάδα από άτομα διαφόρων ειδικοτήτων που θα αναλάβουν τα διάφορα στάδια της μεταμόρφωσης του ξενοδοχείου. Όπως στα ομαδικά αθλήματα, έτσι και εδώ πρέπει η ομάδα τωνειδικών και των ιδιοκτητών της επιχείρησης να συγκεντρωθούν πριν την έναρξη του έργου για να τεθούν πραγματικοί χρόνοι για τα στάδια της ανακαίνισης. Αυτό θα έχει άμεσο αντίκτυπο στο κόστος, την ποιότητα και το χρόνο ολοκλήρωσης της ανακαίνισης.
Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, πριν ξεκινήσει μια ανακαίνιση, όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι, χρειάζεται ξεκάθαρο στόχο για να μπορέσουν να προσδιοριστούν ο χρόνος και το κόστος αυτής.
 • Μέσα στον υπολογισμό του χρόνου δεν πρέπει να ξεχάσουμε να συμπεριλάβουμεκαι τη διαδικασία σχεδιασμού και επιλογής υλικών. Πολλές φορές δαπανούμε πολύ από το διαθέσιμο χρόνο μας σε αυτά τα δύο.
• Για να καθορίσουμε το στόχο θα πρέπει να δούμε αν το ύψος της επένδυσης μαςθα επιφέρει τα ανάλογα κέρδη. Η όλη διαδικασία πρέπει να κοστολογηθεί βήμα-βήμα, π.χ. ποιο είναι το κόστος σχεδιασμού, ποιο είναι το κόστος κατασκευής, ποιο είναι το κόστος λειτουργίας του ξενοδοχείου κατά την περίοδο των εργασιών.
• Τέλος, ο παράγοντας ποιότητα είναι καθοριστικός για όλα τα παραπάνω. Εάν υπάρχει κάποιο BRANDτα πράγματα ίσως είναιαπλά, καθώς θα υπάρχουν κάποια καθορισμένα standards. Εάν όχι, τότε το βάρος πέφτει πάνω στον ιδιοκτήτη ή στο διευθυντή. Επίσης, με τον όρο ποιότητα δεν εννοούμε μόνο τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε αλλά και τους εργολάβους με τους οποίους θα συνεργαστούμε για την ανακαίνισή μας, ποιες μεθόδους χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους και ποια είναι η εμπειρία τους.
Πολύ σημαντικό σημείο, το οποίο όσες φορές έχει παραβλεφθεί έχει δυσάρεστα αποτελέσματα, είναι το εξής: Η εικαστική ομάδα που ασχολείται με το σχεδιασμό πρέπει να έχει ανοικτή και συνεχή επικοινωνία, κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού, με την κατασκευαστική ομάδα για να μπορεί να γίνει σωστή εκτίμηση κόστους και χρόνου για το έργο.
Φτάνοντας στην πραγματοποίηση έχουμε 3 βασικά στάδια:
Ξεκινάμε από τις προσφορές. Δεχόμαστε και εξετάζουμε προσεκτικά όλες τις προσφορές ώστε να καταλήξουμε στους συνεργάτες μας. Αυτή είναι μια υποτιμημένη διαδικασία που εάν δεν γίνει σωστά έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Στον προγραμματισμό πρέπει να συμπεριλάβουμε όλες τις λειτουργίες του ξενοδοχείου που λαμβάνουν χώρα κατά την ανακαίνιση και για το πόσο θα διαρκέσει αυτή.Κάνουμε δλδ. τον λεγόμενο "πιλότο" πούλ πριν την έναρξη των εργασιών της ανακαίνισης. Με το τελευταίο, λύνουμε και το 3ο θέμα που ειναι η αξιολόγηση των συνεργατών και η έγκαιρη απάντηση όλων των ενδεχόμενων αποριών.
Βάλτε εγκαίρως τις παραγγελίες σας, δώστε χρόνο στους συνεργάτες σας, ζητήστε όμως και αυστηρό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου.
Τέλος, και ενδεχομένως, το πιο σημαντικό σημείο: Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας!
Ενημερώστε τους με κάθε δυνατό τρόπο για το διάστημα που θα γίνονται εργασίες:
·         Αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα
·         Ειδικός χώρος στο siteσας
·         Από το προσωπικό της υποδοχής
Η επικοινωνία θα σας φέρει σε πλεονεκτική θέση έναντι του ανταγωνισμού, επειδή “περνάτε” το μήνυμα ότι σας ενδιαφέρει το πελατολόγιό σας.
Θέλετε να μάθετε ποιο θα ήταν κόστος της ανακαίνισης του ξενοδοχείου σας; Τηλεφωνήστε σήμερα στο 210 - 6717960 ή στείλτε μας ένα emailστο [email protected] για μια δωρεάν αξιολόγηση των εγκαταστάσεων σας.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Υφάσματα

Υφάσματα κουρτινών για κάθε χώρο και στιλ σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα υφάσματα επιπλώσεων ώστε να φτάσετε στο αποτέλεσμα που πάντα επιθυμούσατε.

Διαβάστε περισσότερα

Τι λένε για εμάς...

Στην παραγωγική διαφήμιση η άμεση εξεύρεση λύσης, η συνέπεια στους χρόνους και η συνάρτηση ποιότητας-κόστους αποτελούν βασικές παραμέτρους επιτυχίας και διαφοροποίησης απ´ τον ανταγωνισμό.

Στοιχεία που βρήκα στον υπερθετικό βαθμό στην εταιρεία σας και μπορώ να πω με περίσια σιγουριά ότι αποτελείτε πλέον ένα σταθερό και άψογο συνεργάτη.

Θεόδωρος Τσιρικάκης

MIKΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!

Στη δουλειά μας η λέξη μικρό χαρακτηρίζει τον χρόνο & το κόστος και η λέξη μεγάλο τις προσδοκίες μας  για το αποτέλεσμα !
Παράδειγμα ένα κομμωτήριο θα έμενε κλειστό για την ανακαίνιση του μόλις 1 εβδομάδα και οι αλλαγές όφειλαν να είναι δραστικές.

Ένας χώρος 4,5 μέτρων ύψους αχανής, μεταμορφώθηκε κάτω από ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα με τον επαγγελματισμό  και τα υλικά της Δ. ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ Α.Ε.  σε ένα ζεστό χώρο με άποψη !

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πολύχρονη & άψογη συνεργασία μας.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΥΜΠΕΡΗΣ
Ιnnerarchitect Designer
+30-6974-110388

Αρχές Ιουλίου χρειάστηκε μέσα σε 1,5 βδομάδα να δειγματιστούμε,  παραγγείλουμε, τοποθετήσουμε την μοκέτα για επιφάνεια σχεδόν 300 τμ και στόρια για περίπου 20-25 παράθυρα στα νέα μας γραφεία.

Ο χρόνος ελάχιστος, το άγχος πολύ,  οι εργασίες ανακαίνισης πολλές, εξαρτώμενες απόλυτα η μία από την άλλη, απαιτούσαν την εύρεση για ευέλικτο και αξιόπιστο συνεργάτη, τον οποίο βρήκαμε στο πρόσωπο του κου Αλέξανδρου Αλεξιάδη και του προσωπικού του.

Όλα ετοιμάστηκαν στην εντέλεια,  και μέσα στο ζητούμενο απελπιστικά στενό χρονοδιάγραμμα υποδεχθήκαμε το προσωπικό μας στο νέο του ΄σπίτι΄!
Ευχαριστούμε για τον επαγγελματισμό, την συνέπεια, την ευελιξία την εταιρεία Αλεξιάδη και θα χαρούμε να συνεργαστούμε εκ νέου για οποιαδήποτε περαιτέρω ανάγκη προκύψει τόσο στην εταιρεία μας όσο και σε άλλες προτείνοντας την ως συνεργάτη.

Μπέττυ Π.